Шкода, що ви отримали неповне або неправильне замовлення.
Увійдіть у свій «акаунт» і натисніть кнопку «Повернення та рекламації». Виберіть замовлення та неправильні або неотримані товари й надайте нам усю необхідну інформацію, щоб ми могли вирішити проблему якомога швидше.
У вас є 14 календарних днів з моменту отримання замовлення, щоб подати цю рекламацію.
Важливе зауваження: Використовуйте цю кнопку лише для повідомлення про неправильний або неотриманий товар. Обов'язково повідомте нас перед тим, як відправляти товар назад. В іншому випадку повернення може бути відхилено.
Чи отримаю я автоматично заміну?
Після перевірки, якщо повернення буде схвалено, ми повернемо вам повну суму, сплачену за цей товар, без додаткових витрат на повернення, або, якщо товар є в наявності, надішлемо вам правильний товар.
Хочемо повідомити Вам, що персональні дані, надані в цій формі, будуть оброблятися компанією Funiglobal Development S.L. (Funidelia), яка несе відповідальність за них. Ця інформація має за мету обслуговувати запитання, які Ви нам задаєте. Легітимізація здійснюється за згодою зацікавленої сторони. Ми повідомляємо Вас, що не будемо надавати Ваші дані третім сторонам. Ви маєте право доступу, виправляти та видаляти дані, серед інших прав, як це пояснено в доступній Політиці конфіденційності тут.