Обслуговування клієнтів

https://www.funidelia.com.ua/uk/cart

Я отримав неповне або неправильне замовлення

Шкода, що ви отримали неповне або неправильне замовлення.

Увійдіть у свій «акаунт» і натисніть кнопку «Повернення та рекламації». Виберіть замовлення та неправильні або неотримані товари й надайте нам усю необхідну інформацію, щоб ми могли вирішити проблему якомога швидше.

У вас є 14 календарних днів з моменту отримання замовлення, щоб подати цю рекламацію.

Важливе зауваження: Використовуйте цю кнопку лише для повідомлення про неправильний або неотриманий товар. Обов'язково повідомте нас перед тим, як відправляти товар назад. В іншому випадку повернення може бути відхилено.

Чи отримаю я автоматично заміну?

Після перевірки, якщо повернення буде схвалено, ми повернемо вам повну суму, сплачену за цей товар, без додаткових витрат на повернення, або, якщо товар є в наявності, надішлемо вам правильний товар.

Інші пов'язані питання та відповіді:
Top