Ми приносимо свої вибачення, це могло статися через помилку при упакуванні на нашому складі або через те, що ми отримали товар з недоліками від виробника.
Щоб якнайшвидше вирішити проблему, ми просимо Вас зв'язатися з нами через свій акаунт і отримати відшкодування (в розділі повернень) або через контактну форму (нижче). Для пришвидшення процедури Ви повинні вказати/додати:
З допомогою цієї інформації ми зможемо перевірити всі дані і запропонувати Вам вирішення ситуації в найкоротші терміни.
Хочемо повідомити Вам, що персональні дані, надані в цій формі, будуть оброблятися компанією Funiglobal Development S.L. (Funidelia), яка несе відповідальність за них. Ця інформація має за мету обслуговувати запитання, які Ви нам задаєте. Легітимізація здійснюється за згодою зацікавленої сторони. Ми повідомляємо Вас, що не будемо надавати Ваші дані третім сторонам. Ви маєте право доступу, виправляти та видаляти дані, серед інших прав, як це пояснено в доступній Політиці конфіденційності тут.