Будь ласка, перевірте спершу, що Ваш товар співпадає з умовами, визначеними в нашій політиці повернення.
Вам потрібно слідувати цим крокам, щоб подати запит на відшкодування:
Введіть свій акаунт користувача:
Ввійдіть з своїми деталями користувача у графі, що знаходиться в правому верхньому кутку сайта. У секції 'Повернення' Ви побачите куплені товари, які Ви можете повернути і статус відшкодування чи вже зроблені зміни щодо товару.
Деколи Ваші товари можеть не відображатись в цій секції і Ви не можете повернути їх до 12/24 годин після дати доставки. Причиною цього запізнення є короткий період часу, який потрібний системі, щоб записати дані перевізника, які зазначають, що замовлення було доставлено.Оберіть товари для повернення:
Ви повинні вибрати товари, які Ви хочете повернути і зазначте причину (тільки за Вашим бажанням, проте це нам дуже допоможе).Підготуйте відпралення та заповніть накладну: Правильно пакуйте своє повернення, включаючи роздруковану та заповнену квитанцію про доставку, яку ви отримали електронною поштою з підтвердженням замовлення. Ви повинні організувати повернення разом із компанією доставки, яку ви обрали, і повернути відправлення належно упакованим протягом 14 календарних днів за адресою, яку ми вказали у вашому особистому акаунті.
Потрібно буде номер для відстеження відправлення, яке ви здійснюєте власними силами. Ми не несемо відповідальності, якщо пакет не буде отримано на наших складах
З моменту реєстрації вашого повернення на веб-сторінці, ви отримаєте електронний лист з підтвердженням з наданими інструкціями, щоб надіслати нам товари та отримати відшкодування.
Не забудьте заповнити накладну, отриману електронною поштою, з підтвердженням доставки вашого замовлення.
Отримайте відшкодування:
Як тільки ми отримаємо повернуті товари, ми розпочнемо процес відшкодування. Якщо ви сплатили кредитною карткою або PayPal, повернення буде нараховано безпосередньо на карту або рахунок PayPal. Пам’ятайте, що витрати на доставку не повертаються.Якщо ви хочете змінити розмір отриманого вами костюма, просто виконайте вказані нижче дії та розмістіть нове замовлення з правильним розміром. Це означає, що спочатку вам потрібно подати запит на повернення поточного замовлення, а потім розмістити нове замовлення з правильним розміром.
Хочемо повідомити Вам, що персональні дані, надані в цій формі, будуть оброблятися компанією Funiglobal Development S.L. (Funidelia), яка несе відповідальність за них. Ця інформація має за мету обслуговувати запитання, які Ви нам задаєте. Легітимізація здійснюється за згодою зацікавленої сторони. Ми повідомляємо Вас, що не будемо надавати Ваші дані третім сторонам. Ви маєте право доступу, виправляти та видаляти дані, серед інших прав, як це пояснено в доступній Політиці конфіденційності тут.