Нам дуже шкода, що Ваше замовлення не буде доставлене до передбачуваної дати доставки. В переважній більшості випадків замовлення доставляються до передбачуваної дати доставки, за винятком незалежних від нас обставин, таких як затримки в транспортуванні.
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, зайдіть у свій акаунт.
Якщо замовлення ще не відправлене:
Будь ласка, перевірте наявність кожного товару. Якщо є товари, що затримують ваше замовлення, Ви можете видалити їх.
Якщо, не зважаючи на редагування замовлення, Ви все одно не отримаєте його вчасно, Ви можете скасувати замовлення (без додаткової оплати).
Якщо замовлення вже відправлене:
Скасування замовлення або прискорення його доставки вже неможливі, так як воно вже знаходиться у перевізника. Якщо Ви не отримаєте своє замовлення вчасно, Ви можете вимагати повернення грошей протягом 14 календарних днів з моменту доставки.
Хочемо повідомити Вам, що персональні дані, надані в цій формі, будуть оброблятися компанією Funiglobal Development S.L. (Funidelia), яка несе відповідальність за них. Ця інформація має за мету обслуговувати запитання, які Ви нам задаєте. Легітимізація здійснюється за згодою зацікавленої сторони. Ми повідомляємо Вас, що не будемо надавати Ваші дані третім сторонам. Ви маєте право доступу, виправляти та видаляти дані, серед інших прав, як це пояснено в доступній Політиці конфіденційності тут.