Обслуговування клієнтів

https://www.funidelia.com.ua/uk/cart

Як змінити товар у замовленні?

Якщо товари у вашому замовленні недоступні для негайної відправки, а наш склад ще не приступив до підготовки Вашого замовлення, Ви можете:

  • Вилучити товари з замовлення.
  • Скасувати замовлення.

(Додавання товарів неможливе).

Щоб відредагувати своє замовлення, зайдіть у свій акаунт.

Якщо ми вже почали підготовку Вашого замовлення, статус Вашого замовлення зміниться на "в процесі підготовки", і Ви не зможете внести в нього зміни. З цього моменту:

  • Якщо Вам потрібно додати товар: будь ласка, оформіть нове окреме замовлення (це може потягнути за собою додаткові витрати на доставку).
  • Якщо Вам потрібно вилучити товар: Ви маєте 14 днів на повернення товару з моменту доставки Вашого замовлення.
Інші пов'язані питання та відповіді:
Top