Нашому відділу якості може знадобитися кілька днів, щоб переглянути повернений товар, навіть якщо ви отримали підтвердження про його прибуття на наш склад. Однак запит на відшкодування буде оброблено якнайшвидше та протягом 14 календарних днів з дати прибуття товару на склад. Ми намагаємося оптимізувати процес, хоча він може бути більш тривалим у святкові періоди (Різдво, Карнавал чи Хеллоуїн).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, зайдіть у свій акаунт.
Хочемо повідомити Вам, що персональні дані, надані в цій формі, будуть оброблятися компанією Funiglobal Development S.L. (Funidelia), яка несе відповідальність за них. Ця інформація має за мету обслуговувати запитання, які Ви нам задаєте. Легітимізація здійснюється за згодою зацікавленої сторони. Ми повідомляємо Вас, що не будемо надавати Ваші дані третім сторонам. Ви маєте право доступу, виправляти та видаляти дані, серед інших прав, як це пояснено в доступній Політиці конфіденційності тут.