Після того, як замовлення підтверджено, внести до нього зміни не можна. Можливо змінити лише замовлення, які ще не набули статусу 'готується'. Зазвичай замовлення переходять в цей статус через 20-30 хв після оформлення, тому під час насичених днів внести зміни неможливо. Якщо ваше замовлення вже відправлено, зв'яжіться з обраною транспортною компанією. Ви можете перевірити поточний стан свого замовлення, відвідавши свій особистий акаунт.
Хочемо повідомити Вам, що персональні дані, надані в цій формі, будуть оброблятися компанією Funiglobal Development S.L. (Funidelia), яка несе відповідальність за них. Ця інформація має за мету обслуговувати запитання, які Ви нам задаєте. Легітимізація здійснюється за згодою зацікавленої сторони. Ми повідомляємо Вас, що не будемо надавати Ваші дані третім сторонам. Ви маєте право доступу, виправляти та видаляти дані, серед інших прав, як це пояснено в доступній Політиці конфіденційності тут.