Нам жаль, що Ви отримали товар в неідеальному стані, ймовірно ми отримали його в такому вигляді від виробника.
Будь ласка, зверніться до нас через свій акаунт для подання запиту на повернення та вкажіть причину у віконечку щодо повернення чи просто використайте контактну форму, зазначену нижче. Для пришвидшення процедури, будь ласка, надайте нам таку інформацію:
Щойно ми отримаємо Ваш запит, ми сконтактуємось з Вами якнайшвидше з можливими варіантами вирішення ситуації.
Якщо повернення буде погоджене, ми повернемо всю суму, що Ви оплатили за товар, окрім витрат на доставку, чи, якщо товар все ще є в наявності, ми надішлемо Вам новий товар. Для подачі запиту на повернення у Вас є 14 календарних днів з дати отримання замовлення.
** Важливо: Необхідно обов'язково повідомляти нас про наявність недоліків товару та Ваше бажання повернути товар до надсилання товару нам. Неповідомлення може спричинити відмову у поверненні.
Хочемо повідомити Вам, що персональні дані, надані в цій формі, будуть оброблятися компанією Funiglobal Development S.L. (Funidelia), яка несе відповідальність за них. Ця інформація має за мету обслуговувати запитання, які Ви нам задаєте. Легітимізація здійснюється за згодою зацікавленої сторони. Ми повідомляємо Вас, що не будемо надавати Ваші дані третім сторонам. Ви маєте право доступу, виправляти та видаляти дані, серед інших прав, як це пояснено в доступній Політиці конфіденційності тут.