Ви отримаєте електронний лист з підтвердженням замовлення зразу ж після того, як його буде оброблено. Якщо Ви не можете знайти лист, будь ласка, перевірте скриньку спаму. Пам'ятайте, що Ви можете завжди перевірити статус Вашого замовлення у вашому особистому акаунті на Funidelia. Якщо Ви не отримали жодного листа протягом всього процесу покупти, цілком можливо, що Ви неправильно вказали свою електронну адресу, тому, будь ласка, зв'яжіться з нами щодо цього питання.
Хочемо повідомити Вам, що персональні дані, надані в цій формі, будуть оброблятися компанією Funiglobal Development S.L. (Funidelia), яка несе відповідальність за них. Ця інформація має за мету обслуговувати запитання, які Ви нам задаєте. Легітимізація здійснюється за згодою зацікавленої сторони. Ми повідомляємо Вас, що не будемо надавати Ваші дані третім сторонам. Ви маєте право доступу, виправляти та видаляти дані, серед інших прав, як це пояснено в доступній Політиці конфіденційності тут.